tirsdag 8. mars 2016

VINTAGE GIRL

Dette kortet er det en stund siden jeg lagde, er et bursdagskort gitt til en vennine av meg:) 

Ark fra blant annet Riddersholm 



Tekst stanset ut med dymo
Hyssingtråd
Osteklut
Doiley



Blomster fra WOC
Filmstripe fra Tim Holtz dies


Motivet har jeg funnet på Pinterest




Innside med plass til å skrive på :) Hvilket merke dies er stanset ut med fra er jeg usikker da jeg har fått disse ferdigstanset :) 
Tekst fra kreativ hobby :)  

Melder denne inn på :



10 kommentarer:

  1. Så fint kort! Herlige lag på lag og stilig pynt!
    Takk for at du deltar os oss i Card and Scrap, og lykke til!
    Mette, DT

    SvarSlett
  2. Nydelig kort og flotte farger.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Fabulous card, lovely design.
    Thank you for sharing over at Allsorts "Women's day".
    Mervi DT

    SvarSlett
  4. Nydelige farger på et nydelig kort. Stempelteksten er nok fra oss, kreativ hobby. ;) Takk for at du deltar på vår utfordring. Klem katarina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar - det gikk litt i surr når jeg skrev :S Men skal være rettet nå ! :)

      Slett
  5. flott kort, takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no. DT Graciela

    SvarSlett
  6. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett
  7. Lekkert kort i nydelige farger...

    Takk for at du er med på Kreativ Hobby's mars utfordring.

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  8. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett
  9. Nydelig!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett